Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISSN:0350-154X
Autor:Burić, Ivan
Naslov:Sociologija i marketing : mogućnosti novog istraživanja
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednica Jelena Zlatković Winter], God. 27(1996), br. 1-2, str. 61-72
Impresum:Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo, 1996
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:Jedno od mogućih područja primjene sociologije u gospodarstvu jest marketing. Ta mogućnost ostvaruje se time što se marketing, poput sociologije, određuje kao humanistička disciplina. Takvo određenje marketinga temelji se na kategoriji potreba.
Ključne riječi:marketing * primjenjena sociologija * istraživanje tržišta * segmentacija tržišta * marginalne razlike
UDK:316:339.13.017
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:459

2
ISSN:0350-154X
Autor:Lažnjak, Jasminka
Naslov:Selektivna bibliografija radova iz područja primjenjene sociologije
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [glavni i odgovorni urednik Ognjen Čaldarović], God. 15(1985), br. 1-2(54-55), str. 83-87
Impresum:Zagreb : Sociološko društvo Hrvatske, tiskano 1986
Napomena:Bibliografija
Sažetak:Autorica iznosi bibliografiju radova iz primjenjene sociologije.
Ključne riječi:sociologija- primjenjena
UDK:316
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:187

Upit: UncontrolledTerms_swish=(primjenjena sociologija )

login